0

Συχνές Ερωτήσεις Πελατών

Για τις παραγγελίες

Αν κάποιο προϊόν λείπει από την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας, γνωστοποιώντας μας τον αριθμό της παραγγελίας και τον κωδικό του προϊόντος που λείπει. Θα σας αποστείλουμε το προϊόν το συντομότερο δυνατόν, και θα ερευνήσουμε την υπόθεση έτσι ώστε να αποφευχθεί το πρόβλημα αυτό σε μελλοντικές παραγγελίες.

Λυπούμαστε πραγματικά αν ένα τέτοιο περιστατικό συνέβη στην παραγγελία σας.

Αν για οποιοδήποτε λόγο η παραγγελία σας είναι λάθος, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας, με τα στοιχεία επικοινωνίας σας και τον αριθμό παραγγελίας σας, ώστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Για την Αποστολή των προϊόντων

Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 2-5 εργάσιμων ημερών, εφ όσον τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στην παραγγελία είναι άμεσα διαθέσιμα. Για οποιαδήποτε μεγαλύτερη καθυστέρηση από 2-5 εργάσιμες ημέρες θα ενημερωθείτε, με αντίστοιχο mail για την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας.

Για τους κατοίκους του νομού Χίου δίνεται η δυνατότητα, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους, να επιλέξουν τον τρόπο παραλαβής της (παραλαβή από το κατάστημα ή αποστολή μέσω courier).

Οι κάτοικοι εκτός Χίου, μπορούν να παρακολουθούν την παραγγελία τους, χρησιμοποιώντας τον tracking κωδικό που τους αποστέλλεται με σχετικό mail.

Μόλις παραδοθεί η παραγγελία σας στην εταιρία courier με την οποία συνεργαζόμαστε, σας αποστέλλεται σχετικό mail στο οποίο αναγράφεται ο αντίστοιχος κωδικός tracking της παραγγελίας σας. Με αυτόν μπορείτε να ελέγχεται που βρίσκεται η παραγγελία σας.

Για την Επιστροφή Προϊόντων

Μπορείτε να ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφής προϊόντων που ακολουθεί το Παραμύθι, στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.paramithishop.gr/return-policy/

Σε όλα τα ζητήματα που αφορούν την τροποποίηση της παραγγελίας σας, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας, χρησιμοποιώντας τον αριθμό παραγγελία σας. Κάθε αίτημα εξετάζεται κατά περίπτωση.